Na 21. Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki je med 28. in 30. marcem potekal v Portorožu in ki predstavlja najpomembnejši letni dogodek slovenske oglaševalske stroke, je BTC prejel kar tri priznanja.

Žirija, ki je ocenjevala v tekmovalni del festivala prijavljena dela, je med 386 deli, kolikor so jih v tekmovanje prijavile agencije, produkcijske hiše in oglaševalci, zlato priznanje v kategoriji Zunanje oglaševanje podelila kampanji »Vražje Slovenke skačejo dlje«, srebrno priznanje v kategoriji Inovativne oblike komuniciranje smo prejeli za »Vražje Slovenke v Koloseju«, še eno srebrno priznanje pa za celostno oglaševalsko akcijo »Vražje Slovenke skačejo dlje«.

Vsa nagrajena dela, s katerimi smo komunikacijsko podprli tekmo svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske, ki je potekala na Ljubnem ob Savinji, so za BTC zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi.

&