Na mednarodni konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu Sporto, ki je 26. in 27. novembra potekala v Portorožu, sta posebno nagrado za komunikacijsko kampanjo »Vražje Slovenke skačejo dlje« prejeli družba BTC in agencija Saatchi&Saatchi. Kampanja je bila namenjena podpori tekmam svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske, ki so februarja letos potekale na Ljubnem ob Savinji.

Ljubno ob Savinji je bilo v sezoni 2011/12 eno izmed šestih prizorišč tekem za svetovni pokal, ki so sicer potekale pod okriljem Mednarodne smučarske zveze (FIS), s čimer se je Ljubno ob Savinji postavilo ob bok najpomembnejšim organizatorjem svetovnega pokala v smučarskih skokih na svetu. Izvedba svetovnega pokala je bila pogoj, ki ga je skakalkam postavil Mednarodni Olimpijski komite, saj bodo le v primeru, da bodo nastopile na zadostnem številu mednarodnih tekmovanj, lahko tekmovale tudi na Olimpijskih igrah v ruskem Sočiju leta 2014.

»Na Ljubnem ob Savinji smo bili priča pravemu športnemu prazniku, postavili pa smo tudi nov mejnik na tekmah svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Namreč, še nikdar v zgodovini si ni tekem svetovnega pokala ogledalo toliko gledalcev – v dveh dneh je za najboljše skakalke prišlo navijati prek 6.000 gledalcev, pred televizijskimi zasloni pa si je tekme ogledalo prek 500.000 gledalcev, kar je le malo manj od gledanosti tekem, ki potekajo v Planici,« ob tem pravi Jože Mermal predsednik uprave BTC, ki je bil hkrati tudi predsednik častnega organizacijskega odbora.

BTC je tudi v sezoni 2012/13 sponzor tekem za svetovni pokal v smučarskih skokih za ženske. Tekme bodo na Ljubnem ob Savinji potekale 16. in 17. februarja 2013.

Dodatne informacije

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi