Embalaža izdelkov priznanih blagovnih znamk v rokah vrhunskih ustvarjalcev

Po treh zelo uspešno izvedenih izobraževalnih
projektih, ki so potekali leta 2012 v Zagrebu, leta 2013 v Beogradu in
na začetku leta 2014 v Sarajevu in katerih osrednji del je bila razstava
oblek iz embalažnih materialov »Zapni me s selotejpom«,  bo tokratna
razstava oblek iz embalažnih materialov priznanih blagovnih znamk s
slovenskega tržišča, ki bodo izdelane na podlagi umetniških vizij
slovenskih modnih oblikovalcev, postavljena v Dvorani A na razstavi na
trgu »Zapni me s selotejpom« v BTC Cityju, Ljubljana, Dvorana A, vhod
A2, od 4. do 20. 11. 2014.

Otvoritev razstave bo 4. 11. 2014 ob 16. uri.

Obleke so izdelane iz embalaže in embalažnih materialov
priznanih blagovnih znamk sledečih podjetij: Droga Kolinska d. d.,
Ljubljana, Slovenija; Koncern Bambi a. d., Požarevac, Srbija; Kras d. o.
o., Sežana, Slovenija; Ljubljanske mlekarne d. d., Ljubljana,
Slovenija; Radgonske Gorice d. d., Gornja Radgona, Slovenija, pridružile
pa se jim bodo tudi obleke z obeležji partnerja projekta, družbe BTC,
in medijskega partnerja, Radia Center.

Obleke iz različnih embalažnih materialov in embalaže izdelkov znanih blagovnih znamk izdelujejo priznani slovenski modni oblikovalci,
ki vstop na področje embalažnih materialov štejejo za velik izziv: 
Mojca Celin, Ljubica Čehovin, Tanja Devetak, Urša Drofenik, Nataša
Hrupič, Maja Štamol Droljc, Barbara Turk in Alja Viryent Novak.

Gre za izobraževalni projekt “Embalaža ‒ izdelek ‒
potrošnik ‒ zaščita okolja”, katerega cilj je poudariti pomen embalaže
kot neločljivega dela izdelka in promovirati izdelek, z napisi, ki bodo
stali ob vsaki obleki, pa želimo informirati in izobraževati potrošnike o
embalaži, njeni funkciji, pomenu, oznakah, s posebnim poudarkom na
pravilnem ravnanju z odpadki in zaščiti okolja.

K projektu je kot partner pristopila tudi
družba BTC, ki daje velik poudarek projektom trajnostnega razvoja in
vzpostavlja odgovoren dolgotrajen odnos do okolja. Eden ključnih stebrov
je tudi Misija zeleno, s katerim družba spodbuja odgovorno ravnanje do
okolja vseh zaposlenih, poslovnih partnerjev in obiskovalcev.

Vse svoje okoljske in trajnostne aktivnosti predstavlja na spletni strani Misija: Zeleno.

Projekt podpira tudi Ministrstvo za okolje in prostor
Republike Slovenije, ki je prepoznalo izobraževalno sporočilo, ki ga
projekt pošilja širši javnosti.

Izbira najlepše obleke

Vsi obiskovalci BTC Cityja, ki se bodo od 4. do 19. 11.
2014 sprehodili po trgu “Zapni me s selotejpom”, bodo lahko glasovali
za najlepšo obleko, tako da bodo izpolnili glasovalni listek in ga vrgli
v škatlo na razstavnem prostoru.

Razstava se bo zaključila 20. 11. 2014, ko bomo
objavili, katera obleka je najlepša, ter nagradili najsrečnejšega
»glasovalca« in oblikovalca zmagovalne obleke. Prav tako bomo priznanji
podelili njenemu lastniku in oblikovalcu.

Prijatelj projekta – Slopak d. o. o., Ljubljana

Družba Slopak že več kot 11 let skrbi za ravnanje z odpadno embalažo
v Sloveniji in je do zdaj zbrala že več kot 800.000 ton odpadne
embalaže.

Kot vodilna družba na področju ravnanja z embalažo je v preteklosti
izvedla veliko aktivnosti glede spreminjanja navad pri ločevanju
odpadkov: od vsakoletnega natečaja za osnovne šole “Embalaža je
vsepovsod okrog nas” do sodelovanja pri partnerskih projektih ter
ravnokar zaključenega triletnega evropskega projekta Life: Ločujmo
odpadke.

Skrb za razvoj ločevanja odpadkov in ravnanja z njimi bo tudi v
prihodnje odgovornost družbe Slopak. Tokrat se je kot prijatelj projekta
priključila projektu “Embalaža – izdelek – potrošnik – okolje” z
namenom, da obiskovalcem predstavi pravilno ločevanje odpadne embalaže
in njen reciklažni krog.

Projekt spremlja Radio Center

Medijski partner Radio Center spremlja projekt v vseh fazah. Med
razstavo bodo organizirani izobraževalni radijski kvizi, v katerih bodo
lahko sodelovali vsi obiskovalci BTC Cityja in poslušalci Radia Center.
Izobraževalni nagradni kvizi bodo izvedeni tako, da bodo morali
poslušalci/obiskovalci najti izobraževalno nagradno sporočilo, ki se bo
nahajalo med opisi pri vsaki obleki. S svojim javljanjem na Facebook
strani radia bodo osvojili dragocene nagrade.

Radio Center je od svoje ustanovitve leta 1999 zrastel v eno izmed
največjih komercialnih radijskih postaj v Sloveniji. Preko 21 radijskih
frekvenc ga dnevno posluša več kot 100.000 ljudi.

Organizatorji:

Tectus d. o. o., Inštitut za embalažo in tiskarstvo Tectus – IatT, strokovni časopis Ambalaža/REGprint, Zagreb

Idejna začetnica:

Drena Milijević, ravnateljica Inštituta za embalažo in tiskarstvo
Tectus – IatT, Zagreb, in glavna urednica časopisa Ambalaža/REGprint

Projekt podpira:

Ministrstvo za okolje in prostor Republike Slovenije

Partner projekta:

BTC City, Ljubljana

Medijski partner:

Radio Center

Prijatelj projekta:

Slopak d. o. o., Ljubljana

Dodatne informacije:

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi;