Outstanding je tekmovanje, ki nagrajuje dosežke v zunanjem oglaševanju. V agenciji Saatchi&Saatchi so na obcestnih plakatih  Maraton Franja – Slovenski praznik kolesarstva
– z zanimivo kreativno idejo znane ceste v Sloveniji spremenil v
kolesarske steze, kar kaže na širše poslanstvo te tradicionalne
rekreativne prireditve, ki spodbuja kolesarstvo tudi v vsakodnevnem
življenju.

Maraton Franja BTC City, ki sodi med najmnožičnejše
športno-rekreativne prireditve v Sloveniji, danes ni več zgolj športni
dogodek, saj je prerasel svoje osnovno športno poslanstvo in postal
platforma za povezovanje, druženje ter nove poslovne priložnosti.
Organizatorji Maratona Franja BTC City – KD Rog ob podpori družbe BTC,
Mestne občine Ljubljana in Kolesarske zveze Slovenije – pričakujejo, da
bo letos med 12. in 14. junijem, ko bo praznoval svojo 34. obletnico,
ponovno privabil preko 7.000 ljubiteljev kolesarstva iz Slovenije in
tujine.

O festivalu Outstanding

Outstanding, festival zunanjega oglaševanja, je sicer letos potekal
že četrto leto zapored, njegovo temeljno poslanstvo pa je nagraditi
primere dobre prakse in izstopajočih kreativnih rešitev v zunanjem
oglaševanju. Med nominiranci za nagrado Outstanding je bilo 17
prijavljenih del, strokovna žirija pa je nagrade podelila najboljšim
projektom v posamezni kategoriji (Outstanding Billboard, Outstanding
Citylight, Outstanding Metrolight, Outstanding Innovate, Outstanding
komunikacijske akcije in ozaveščanja).

 

Dodatne informacije:

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi