Outstanding je tekmovanje, ki nagrajuje dosežke v zunanjem oglaševanju. V agenciji Saatchi&Saatchi so na obcestnih plakatih  Maraton Franja – Slovenski praznik kolesarstva
– z zanimivo kreativno idejo znane ceste v Sloveniji spremenil v
kolesarske steze, kar kaže na širše poslanstvo te tradicionalne
rekreativne prireditve, ki spodbuja kolesarstvo tudi v vsakodnevnem
življenju.

Maraton Franja BTC City, ki sodi med najmnožičnejše
športno-rekreativne prireditve v Sloveniji, danes ni več zgolj športni
dogodek, saj je prerasel svoje osnovno športno poslanstvo in postal
platforma za povezovanje, druženje ter nove poslovne priložnosti.
Organizatorji Maratona Franja BTC City – KD Rog ob podpori družbe BTC,
Mestne občine Ljubljana in Kolesarske zveze Slovenije – pričakujejo, da
bo letos med 12. in 14. junijem, ko bo praznoval svojo 34. obletnico,
ponovno privabil preko 7.000 ljubiteljev kolesarstva iz Slovenije in
tujine.

O festivalu Outstanding

Outstanding, festival zunanjega oglaševanja, je sicer letos potekal
že četrto leto zapored, njegovo temeljno poslanstvo pa je nagraditi
primere dobre prakse in izstopajočih kreativnih rešitev v zunanjem
oglaševanju. Med nominiranci za nagrado Outstanding je bilo 17
prijavljenih del, strokovna žirija pa je nagrade podelila najboljšim
projektom v posamezni kategoriji (Outstanding Billboard, Outstanding
Citylight, Outstanding Metrolight, Outstanding Innovate, Outstanding
komunikacijske akcije in ozaveščanja).

 

Dodatne informacije:

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi



BTC d.d.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.