Nenehno strokovno vodstvo, približno pet treningov tedensko in uvedba zdravega načina prehranjevanja je zmagovalna kombinacija programa Millenium Izziv, ki je v treh mesecih do izvrstnih rezultatov popeljal štiri izzivalce: Ano Dolinar Horvat, Matica Marolta, Barbaro Zalar in Primoža Erjavca. Vsak od njih si je ob začetku programa zastavil osebni cilj: oblikovati telo, zmanjšati telesno težo ali pridobiti mišično maso. Da so cilje uspešno dosegli, potrjuje dobro počutje, visoka motivacija udeležencev, primerjava meritev in vidne spremembe postave s fotografij ob začetku in zaključku programa.

Znana igralka Ana Dolinar Horvat je nad svojimi rezultati navdušena: »Moj cilj ob začetku Millenium Izziva je bil zmanjšati delež maščob in oblikovati telo. Zahvaljujoč rednim treningom v Športnem centru Millenium in na Fitnes kliniki ter prilagoditvi prehrane sem lahko spremljala vidne spremembe iz dneva v dan. Te so bile moja motivacija za nadaljevanje treningov. Po treh mesecih Millenium Izziva sem navdušena, saj sem izgubila 8,3 odstotka maščobe v telesu, pohvalim pa se lahko tudi z lepše oblikovano postavo.«

Treningi so potekali v Športnem centru Millenium, ki obiskovalcem nudi hiter in enostaven dostop v BTC Cityju Ljubljana. Hkrati omogoča brezplačno parkiranje v garažni hiši, visoko raven čistoče ter prisotnost strokovno usposobljenih osebnih trenerjev z dolgoletnimi izkušnjami za pomoč in svetovanje pri pravilni izvedbi vadb. V procesu učinkovitega in varnega treniranja so udeleženci izziva obiskovali še Fitnes kliniko v Vodnem mestu Atlantis. Tam se zavzemajo za klinični pristop ukvarjanja s športom prek razgovorov s strokovnjakom za športno testiranje, meritev sestave telesa, treniranja v manjših skupinah ter spremljanja napredka. Napredek so izzivalci tudi sami zaznali v večji mišični masi, zmanjševanju maščobne mase, izboljšanju presnovnega procesa, telesne drže in fizične zmogljivosti.

Program treningov za udeležence izziva so pripravljali štirje trenerji: Matej Bunderla, Urška Dolinšek, Damjan Verhovc in Vid Koblar, ki je pojasnil pomen ustreznosti vadbe za posameznika: »Program treningov smo trenerji prilagodili ciljem in zmožnostim vsakega udeleženca Millenium Izziva. Izzivalci so dokazali, da se s pravilno vadbo in pravo prehrano že v kratkem času lahko doseže zavidljive rezultate. Namen vadbe sicer ni trimesečni napor s kratkoročnim učinkom za postavo in dolgoročnimi negativnimi posledicami za zdravje. Vadba mora ustrezati posamezniku in skupaj s prilagoditvijo prehranjevanja voditi v trajno spremembo življenjskega sloga.«

Posebnost Millenium Izziva je v tem, da so izzivalci poleg treniranja spreminjali svoje prehranjevalne navade. A to ne z uporabo prehranskih dodatkov, temveč so se hrano naučili pripraviti kar sami. Za motivacijo ob pričetku izziva so v ekološki trgovini Vita Care prejeli polno košarico »bio izdelkov« in spoznali, da lahko iz kakovostnih živil pripravijo okusen in zdrav obrok.

Ob zaključku programa se je izzivalcem pridružila lanskoletna izzivalka Emilija Hren in z zadovoljstvom povedala, da je Millenium Izziv spremenil njene življenjske navade, zaradi česar je po letu dni ohranila svojo telesno težo: »Millenium Izziv je bil odlična spodbuda, da za svoje telo naredim nekaj dobrega. Disciplina zdravega prehranjevanja in rednih vadb me spremlja še danes, prav tako vitka postava in dobra telesna pripravljenost.« 

Akcija Millenium Izziv je v dveh letih k spremembi življenjskega sloga spodbudila devet izzivalcev. V lanskem letu je pet udeležencev skupaj izgubilo 52,1 kilograma, letos pa 31,6 kilograma. Vsaka skupina udeležencev je znižala ocenjeno starost presnove za 72 let. S spodbujanjem aktivnega življenjskega sloga tako Millenium Izziv ostaja pomembna aktivnost družbe BTC. Ta v okviru svojih družbeno odgovornih prizadevanj podpira številne športnike in športne organizacije ter je soorganizator in podpornik odmevnih športnih dogodkov, kot je nedavni Maraton Franja BTC City. Hkrati letos v BTC Cityju Ljubljana krepi slovensko olimpijsko gibanje.

>>Razpredelnica z vsemi rezultati

 

Dodatne informacije

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi