V razstavnem salonu bodo na ogled, preizkus in nakup na voljo kolesa serijske proizvodnje, unikatna kolesa omejenih serij ter ostali produkti Rogovega prodajnega programa, nekoliko kasneje pa tudi servis. S tem se začenja redna prodaja Ponyjev, sodobnih in privlačnih koles s še bolj izpiljeno ergonomijo ter vrhunskimi materiali. Še naprej je na voljo kar 28 različic s fiksnim prestavnim razmerjem, tremi ali petimi prestavami ter velika izbira barvnih kombinacij.

Ob odprtju so svoje Ponyje iz omejene serije dobili tudi nekateri znani slovenski obrazi, in sicer Ciril Komotar, bolj znan pod blogerskim imenom Komotar minuta, Tjaša Kokalj Jerala in Peter Poles, ki so se z navdušenjem zapeljali po razstavnem salonu ter preverili, kako zlahka zložljiv je njihov novi aluminijast konjiček. Ta je prilagojen uporabnikom različnih postav, tudi mlajšim, saj so nastavljive celo ročke za zavoro, tako da je zares primeren za vsakogar.

“Odprtje razstavnega salona je nov mejnik v zgodbi sodobnih koles Pony, za katere vlada veliko zanimanje. Opažamo namreč izjemno povečanje naročil. Ljubitelji koles so doslej nove Ponyje občudovali le prek spletne strani, zdaj pa jih bodo lahko tudi v BTC Cityju, kjer jih bodo preizkusili in se prepričali o njihovi visoki kakovosti. Ta je plod slovenskega znanja in raziskav. V naslednjih dneh jih bomo zagotovo zagledali na slovenskih cestah, saj smo pred kratkim začeli s proizvodnjo in prve tudi že dostavili novim lastnikom. Zahvaljujem se vsem, ki so omogočili postavitev razstavnega salona, v katerem bomo v prihodnje organizirali tudi zanimive dogodke, še posebej pa družbama Gorenje in BTC, lastnikoma podjetja GOR Kolesa,” je dejal direktor Rok Lesjak.

Več informacij o kolesih, vključno s tehničnimi specifikacijami in barvami, je na voljo na spletni strani, vse zainteresirane pa Rog vabi, da si kolesa vsak delovnik od 9.00 do 20.00 ogledajo v Dvorani A v BTC City Ljubljana, kjer bo prijazno osebje z veseljem pomagalo pri podrobnejši predstavitvi.

Dodatne informacije:

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi;