Danes zvečer so na slovesni zaključni prireditvi tradicionalnega že 23. Slovenskega oglaševalskega festivala podelili nagrade najboljšim oglaševalskim delom v 12 različnih tekmovalnih skupinah. Med nagrajenci je bila tudi družba BTC, ki je prejela Grand prix (Veliko zlato priznanje) v kategoriji Kreativna izraba medijev za projekt »Iz kolesarskih stez na maraton«. Slovenski oglaševalski festival, ki je osredji dogodek slovenske oglaševalske stroke, organizira Slovenska oglaševalska zbornica.

BTC je generalni sponzor Maratona Franja BTC City že vrsto let. Cilj nagrajene kampanje v letu 2013 je bil na inovativni način izzvati in povabiti meščane, da se udeležijo maratona, poleg tega pa so želeli vzpostaviti zavedanje o pomenu prireditve in kolesarstva med Ljubljančani. V ta namen so organizatorji prireditve natisnili sporočila s pozivi meščanom na najbolj prometne kolesarske steze v mestnem središču.

 

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, je ob prejetju nagrade povedala: »Ponosni smo, da je družba BTC podpornik kolesarstva in da so tudi drugi opazili, da na tem področju premikamo meje. Zlato priznanje na Slovenskem oglaševalskem festivalu za projekt »Iz kolesarskih stez na maraton« nam pomeni potrditev, da delamo odlično in nam hkrati daje veliko spodbudo za naslednje kolesarske izzive. Letos konkretno nas čakata dva pomembna kolesarska projekta  — Maraton Franja v soorganizaciji s Kolesarskim društvom Rog in Svetovno prvenstvo za amaterske kolesarje.«

Družba BTC že vrsto let podpira razvoj kolesarstva v Sloveniji. Od leta 2003 je BTC glavni pokrovitelj mednarodnega kolesarskega maratona Maraton Franja BTC City. Letos so tudi podporniki Svetovnega prvenstva za amaterske kolesarje, ki bo avgusta potekalo v Ljubljani. Nov mejnik v slovenskem kolesarstvu pa so postavili tudi s prvo žensko profesionalno kolesarsko ekipo BTC City Ljubljana, ki sta jo ustanovili družba BTC in Mestna občina Ljubljana.

 

Dodatne informacije:

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi