Kolesa bodo sestavljali v Velenju, težko pričakovane retro lepotce pa so javnosti prvič pokazali na posebni predstavitvi v proizvodnih prostorih v Velenju. Čeprav ponyji ostajajo prepoznavni, pa gre za sodobnejša in privlačnejša kolesa s še bolj izpiljeno ergonomijo ter vrhunskimi materiali. Poudarek pri izdelavi novih koles Rog, ki bodo na ulice zapeljala spomladi, je predvsem na kakovosti in odličnem dizajnu, ki sta posledica poglobljenih raziskav in razvoja v minulih mesecih. Podjetje GOR Kolesa bo obojemu veliko časa in sredstev namenjalo tudi v prihodnje.

Nova kolesa pony, ki so namenjena tako mlajšim kot starejšim generacijam, so v predprodaji že na voljo  na spletni strani, na voljo pa je kar 28 različic. Za prvih 500 koles velja posebna ponudba, saj bodo kupci oštevilčeno kolo unikatne serije s sedežem Brooks. Predprodaja bo potekala do pomladi, ko bo podjetje odprlo tudi posebno trgovino v Ljubljani, v kateri bodo lahko ljubitelji Rogovih koles ta tudi preizkusili.

Prvi pony iz aluminija še nikoli ni imel toliko prestav – na izbiro je namreč fiksno prestavno razmerje, tri ali pet prestav. Pony se lahko pohvali tudi z veliko izbiro modelov in barvnih kombinacij, ima izboljšane vozne lastnosti, glede na višino in težo pa je prilagojen uporabnikom različnih postav, tudi mlajšim, saj so nastavljive celo ročke za zavoro. Novi pony je torej zares primeren za vsakogar.

»S ponosom predstavljamo novega Ponyja, ki so ga kolesarji glede na množičen odziv na družbenih omrežjih zelo pogrešali, saj je vselej veljal za simbol kakovosti,” Dobro ime nekdanjih koles želimo ohraniti, zato smo v minulih mesecih vložili veliko truda, da smo sestavili kakovosten izdelek, narejen s slovenskim znanjem in na naših tleh,”  je dejal Rok Lesjak, direktor podjetja GOR Kolesa. “Za začetek se bodo lahko kupci odločali med tremi različnimi vrstami ponyja v 28 različnih kombinacijah, v prihodnje pa bomo raznolikost povečali še z električnimi kolesi. Ves čas bomo veliko vlagali v razvoj, ki je ključnega pomena za obstoj dobre blagovne znamke in z domiselnimi pristopi jo bomo približevali uporabnikom. Prizadevali si bomo, da bo novi Pony po priljubljenosti dosegel in presegel svojega predhodnika.«