Blagovna znamka BTC CITY nosi znak SUPERBRANDS 2009

Družba BTC je za blagovno znamko BTC CITY prejela naziv Superbrands 2009, ki ji ga je podelila mednarodna organizacija Superbrands.

Superbrands je edina globalna in neodvisna avtoriteta na področju brandinga. Prisotna je v več kot 84 državah na petih kontinentih, od leta 2007 pa je prisotna tudi v Sloveniji. Blagovne znamke je v Sloveniji letos ocenjeval strokovni svet, ki ga sestavlja 53 priznanih poslovnih in marketinških strokovnjakov iz slovenskih medijev, agencij, domačih in tujih korporacij, univerz ter strokovnih organizacij, glasove strokovnega sveta pa je letos prvič dopolnilo tudi prek 3.700 potrošnikov. Znamke so ocenjevali na podlagi štirih osnovnih kriterijev: kakovosti, zanesljivosti, emocionalnega naboja in drugačnosti.

Superbrands spremlja uspehe posameznih blagovnih znamk na vseh pomembnih svetovnih trgih in prepoznava tiste, ki so v svoji funkcionalni ali emocionalni dimenziji uspešnejše od svoje konkurence. Nagrajuje jih z neodvisnim in visoko cenjenim Superbrands statusom.

Družba BTC je že drugič zapored prejela naziv Superbrands, lani za blagovno znamko BTC, letos pa za BTC City.

BTC CITY je največje poslovno, nakupovalno, rekreativno, zabaviščno in kulturno središče v Sloveniji, ki sodi tudi med največja tovrstna središča v Evropi. BTC CITY letno obišče 20 milijonov obiskovalcev iz Slovenije in tujine.

&

Dodatne informacije:

BTC d.d., Ljubljana, Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, tel.: 01 585 13 15, e-pošta: maja.oven@btc.si