Turizem tudi v prihodnje potrebuje specializirane turistične novinarje in uredništva medijev bi morala omogočiti njihovo stalno izobraževanje. To so ocenili udeleženci Mednarodne okrogle mize »Mediji in turizem«. Kot osrednji dogodek je  potekala v organizaciji FIJET Slovenija ob 50-letnici organiziranega delovanja slovenskih turističnih novinarjev v Kongresni dvorani Kristalne palače BTC v Ljubljani.

Uvodoma je udeležence srečanja pozdravil Jože Mermal, predsednik uprave družbe BTC, ki je gostila okroglo mizo in ki postaja vse močnejši turistični ponudnik v Ljubljani. »V turizmu se dogajajo velike spremembe,« je dejal Jože Mermal in izrazil prepričanje, da se jim bodo uspešno prilagodili tudi slovenski turistični novinarji. Mesto BTC, ki ima že bogato ponudbo za prosti čas, od hotela do Vodnega mesta Atlantis, nakupovanje, kot pomemben element turističnega povpraševanja, načrtno vključuje v turistično ponudbo Ljubljane ter išče partnerstva tudi z drugimi uveljavljanimi slovenskimi turističnimi kraji in evropskimi nakupovalnimi mesti in centri. Strateška odločitev za trajnostno ravnanje družbe na področju energije, vode, prometa in ravnanja z odpadki se že povsem sklada s promocijo slovenskega turizma in Slovenije kot zelene, zdrave in aktivne.  

Dogodka so se med drugimi uglednimi poznavalci turizma in medijev udeležili tudi Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, Petra Lesjak Tušek , predsednica Društva novinarjev Slovenije, Tijani Haddad, predsednik Svetovnega združenja turističnih novinarjev in piscev (FIJET) in Sandra Carvao, vodja za področje komunikacij in publikacij pri Svetovni turistični organizaciji (UNWTO).

FIJET Slovenija je okroglo mizo organiziral v sodelovanju z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo, družbo BTC, Slovensko turistično organizacijo in Turizmom Ljubljana.

Na večernem sprejemu na Ljubljanskem gradu je FIJET Slovenija Jožetu Mermalu, predsedniku uprave družbe BTC podelilo zlato plaketo z obrazložitvijo, da je na obrobju slovenskega glavnega mesta s svojo ekipo z izvirnimi idejami ustvaril največji trgovski center v Srednji Evropi, ki še posebno v zadnjih letih postaja pomemben del celovite turistične ponudbe Ljubljane. Pri razvoju nakupovalno turističnega središča BTC poleg poslovne uspešnosti vedno upošteva tudi vse sodobne zakonitosti trajnostnega razvoja, pri tem pa ni nikoli pozabil tudi na razne oblike socialne in družbene vloge svojega poslanstva. Tako je eden glavnih sponzorjev mednarodno uveljavljenega kolesarskega maratona Franja, edine profesionalne ženske kolesarske ekipe in slovenske državne reprezentance v smučarskih skokih. Zlato plaketo Društva turističnih novinarjev FIJET Slovenija  mu je društvo podelilo  v znak zahvale za pomoč pri izvedbi številnih domačih in mednarodnih srečanj  turističnih novinarjev.