»BTC je skozi leta doživel transformacijo in prešel iz javnih skladišč v nakupovalno središče, iz nakupovalnega središča pa v BTC City in kasneje ustvarjal še nova področja, kot so ‘Misija: Zeleno’, ‘Inovativno mesto’ in naposled ‘Digitalizacija’, s katero bo BTC vstopil v industrijsko revolucijo 4.0,« je nanizal Julij Božič. BTC City danes predstavlja enega največjih poslovnih, nakupovalnih, kulturnih in rekreacijskih središč v Evropi, ki ga letno obišče 21 milijonov obiskovalcev. V okviru BTC Cityja deluje okoli 3.000 podjetij, 450 trgovin ter 60 barov in restavracij.

Julij Božič je poudaril dosežke Misije: Zeleno, enega ključnih stebrov poslovanja družbi BTC, saj se v družbi zavedajo, da je prihodnost gospodarskega razvoja neločljivo povezana z načeli trajnostne naravnanosti. Izpostavil je dosežke na področju solarne energije, zmanjšanja izgube vode in recikliranja odpadkov ter prehod Vodnega mesta Atlantis na ogrevanje s presežno vodo, ki nastaja v podjetju Julon. Družba pa ima tudi svoj poslovni model ekoindeks, orodje za samoocenjevanje zelenega napredka družbe. Skozi merljive in številčno izražene kazalnike tako lahko spremlja realizacijo načrtovanih energetskih ciljev in projektov.

Izpostavil je tudi uspeh ABC Pospeševalnika, ki ga je družba BTC soustanovila leta 2015. Ta se je v manj kot dveh letih razširil še v München in Silicijevo dolino, ter s tem start-upom odprl vrata na širši evropski in ameriški trg. Opazili so, da vedno več start-upov prihaja tudi iz Silicijeve doline v Ljubljano. Zaradi vse večjega zanimanja korporacij za sodelovanje s start-upi, pa se po novem izvaja tudi pospeševalni program za korporacije. 

Poleg tega se družba BTC ponaša tudi z zglednim sodelovanjem z mestom Ljubljana, kar pa odpira nadaljnje možnosti za preizkušanje inovacij v širšem okolju.

Celoten članek je dostopen na spletnih straneh Energetika.NET.