Na Tržnici BTC City v Ljubljani s 1. oktobrom omejujejo uporabo plastičnih vrečk ter začenjajo s kampanjo »Adijo, plastika. Živijo, narava.«, s katero želijo v družbi BTC ozaveščati obiskovalce in najemnike prodajnih prostorov tržnice o škodljivem vplivu plastičnih vrečk na okolje ter pozivati k uporabi trajnostnih vrečk. V okviru kampanje bodo, poleg drugih aktivnosti, med najemnike tržnice v oktobru razdelili tudi več kot 100.000 brezplačnih papirnatih vrečk ter jim na ta način predstavili eno od okolju prijaznih alternativ, ki bodo postopoma nadomestile trenutno ponudbo plastičnih vrečk.

Od 1. oktobra dalje na Tržnici BTC City v BTC Cityju Ljubljana poslovnim najemnikom na prodajnem mestu omejujejo uporabo in prodajo plastičnih nosilnih vrečk, lahkih plastičnih in zelo lahkih plastičnih nosilnih vrečk, razen za živila v prodaji v ribarnici. Kot alternativo plastični nosilni vrečki bodo v družbi BTC spodbujali uporabo in prodajo vrečk iz okolju prijaznejših materialov, kot so papirnate vrečke, vrečke iz bombaža, biorazgradljive vrečke s certifikatom OK compost in večnamenske vrečke za večkratno uporabo. V sklopu akcije bodo v oktobru med najemnike na Tržnici BTC City razdelili 10.000 brezplačnih papirnatih nosilnih vrečk s FSC certifikatom za papir iz trajnostnega vira, ki se jih lahko odloži med star papir ali na kompostnik, ter 100.000 papirnatih škrnicljev.

Miha Mermal, izvršni direktor za marketing in trajnostni razvoj v družbi BTC, je ob tem izpostavil: »V družbi BTC v okviru poslovne enote Misija: Zeleno v svoje delovanje vpeljujemo številne trajnostno naravnane projekte, s katerimi želimo delovati odgovorno do ljudi in okolja. Tako smo zasnovali tudi kampanjo »Adijo, plastika. Živijo, narava.«, s katero želimo pozvati obiskovalce in poslovne partnerje, da se pridružijo naši misiji za zmanjšano uporabo plastičnih vrečk, ki močno obremenjujejo naše okolje, ter raje uporabljajo večnamenske okolju prijazne vrečke in odgovornost do narave vedno nosijo s seboj. S tem projektom se pridružujemo globalnim gibanjem, ki se v želji po zmanjševanju onesnaževanja okolja lotevajo spreminjanja nakupnih navad potrošnikov in uvajajo trajnostne rešitve glede uporabe nosilnih vrečk.«  

Skupaj z omejeno uporabo plastičnih vrečk se začenjajo tudi druge aktivnosti kampanje »Adijo, plastika. Živijo, narava.«, ki bodo z namenom ozaveščanja obiskovalcev potekale tako na Tržnici BTC City, kot tudi na spletni strani in družbenih omrežjih BTC City. Kampanja bo potrošnike skozi različne vsebine spodbujala k varovanju okolja in pozivala k uporabi papirnate vrečke oz. lastne vrečke, torbe ali košare za večkratno uporabo. V ta namen v sodelovanju z društvom Smetumet pripravljajo tudi različne vsebine in nasvete o tem, kako si lahko vsak sam izdela svojo trajnostno vrečko.

V soboto, 5. oktobra 2019, bo na Tržnici BTC City med 9. in 13. uro potekal jesenski sejem, na katerem bodo lahko obiskovalci okušali arome tradicionalnih in sodobnih jesenskih jedi. V času sejma bo na tržnici potekala delavnica, na kateri se bodo lahko obiskovalci naučili izdelati lastno vrečko za trajno uporabo. »Zelene agentke« družbe BTC pa bodo delile papirnate vrečke in nasvete, kako lahko vsak od nas z majhnimi dejanji prispeva k ohranjanju okolja.

Trajnostno naravnano delovanje je v ospredju razvoja družbe BTC že več kot 15 let, od leta 2014 pa okoljske projekte izvajajo pod okriljem poslovne enote Misija: Zeleno. Tako skozi številne zelene projekte prinašajo pomembne izboljšave na področju odgovornega ravnanja z vodo in odpadki, energetske učinkovitosti, varnosti in prometa, spodbujanja inovativnosti in družbene odgovornosti. Med drugim skozi izboljšave ravnanja z odpadki spodbujajo krožno gospodarstvo in izvajajo projekte zelene ekonomije. Kot ambasador trajnostnega razvoja pa širijo in promovirajo okolju prijazne prakse ter obiskovalce, poslovne partnerje in zaposlene v svojih nakupovalnih središčih spodbujajo k trajnostnemu in odgovornemu ravnanju, ki v okolju pušča zelene sledi.

 

Dodatne informacije

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

 

Adijo, plastika. Živijo, narava.

Foto : Studio Bomba